Heipådej! Viime kerrasta onkin jo kauan aikaa.Kevätlukukauden alkaminen on painanut omistajaa päälle, eikä sillä ole ollut tarpeeksi ylimääräistä aikaa jotta se olisi kerennyt kirjoitella tänne.Kai minä sille annan anteeksi, jaksaa se sentään pitää tätä Blogia vielä pystyssä :) Mulla on nyt ikioma nimikyltti pannassa, siinä lukee Miku ja se on kultainen sydän.Aluksi mä en oikein tykännyt siitä pannasta...se oli kyllä ihan sopiva mutta tuntui tosi oudolta kaulassa.Mutta kyllä minä siihen loppujenlopuksi totuin, eikä se nyt haittaa kaulassani mitään.Tyyppi sanoi että olen outo kissa, taas :(! Se huomasi että tykkään kun ravistetaan niskavilloista, ei mitenkään ilmassa tietenkään.Ja silloin kun leikitään niin leikitään eikä varmana rapsutella! Laservalo on ihan ykkönen, saan hepulin kun näen tyypin kävelevän hakemaan sitä seinäkoukusta.Mulle kokeiltiin valjaitakin viimeviikolla...ei oikein sujunut.Olisi ollut mahdollista että se kohtaus olisi johtunut valjaisen kaameasta kuosista mutta ei se kuitenkaan johtunut siitä.Mulle laitettiin valjaat ilkeästi ja vastentahtoisesti kun odotin saavani rapsutusta D: En liikkunut maassa yhtään, olin vaan ihan jähmettyneenä tiettyyn asentoon, ne oli pelottavat.Toisella ja kolmannella kerralla han sama juttu, mutta neljännellä ne jo hihkaisi; "Sehän liikkuu!".

Eilen tuli kovasti lunta, ainakin 20senttiä.Olen roikkunut ikkunoissa kaihoisasti jo monta viikkoa...kunpa kohta pääsisin ulos.Yhtenä päivänä meillä oli tuijotus-kisa tyypin kanssa, mä valitettavasti hävisin..mut mä myöskin aloitin, joten jaksoin tuijottaa kauemmin u_u Nykyjään tyypin on helpompi herätä kouluun, jos se ei nouse niin tulen sängylle herättelemään.Se on kylläkin meinannut parina päivävä myöhästyä vaikka herää ennemmin kuin muut, koska sen on pitänyt paijailla mua aamulla.Kyllä se on toistaiseksi vielä ehtinyt, vaikka muutamat koulukirjat ovat saattaneet jäädä kotiin hanskojen lisäksi.Omistajat on viime aikoina jättäneet mua yksin kotiin muutamiksi tunneiksi.Olen mä sitten aina vähän aikaa myrtynyt, mutta ei se mitään, kyllä mä alan oppia että ne tulee kuitenkin sieltä takaisin :) Mulle on lempinimiäkin ehtinyt ilmestyä aika monia.Tyyppi risti mut esimerkiksi Mikuri-murmeliksi, koska pidän kuulemma niin kummaa kurnutusta etten voi olla kissa.Mua häiritsee kun porukat sanoo aina että olen kaunis, miksei ne voi sanoa että olen komea :( Tai ehkä ne ei sano komea siksi, että se on ihan ilmiselvää...mutta olin sitten kaunis tai komea, niin päätän kertomuksen kunnes tulee taas jotain kirjoitettavaa :)

~