2178289.jpg

Terve, tänään pitää nyt pölistä kahden päivän jutut samalla kertaa kun tyyppi ei kerkeä illalla kirjoittamaan.Ja kuka taas on tyyppi?tyyppi on se pieni musta hyypiö, mutta kutsun sitä tästedes tyypiksi, koska se on imartelevampi nimi kuin tuo hyypiö.Samasta tyypistä puhun kuitenkin, käytin sitten kumpaa vaan.No, eilen illalla se tyyppi taas rapsutteli minua kun menin sen jalkoihin kiehnäämään.Se nosti mut sängylleen ja silitteli siinä ja mä en ees huomannu ku kerkesin jo nukahtaa sen sylii.Siinä oli lämmintä :3.Yöllä mä sitte hiivin taas siihen petiin, ja aloin pureskeleen sen varpaita.Se ei kauheesti tykänny siitä vaa tyrkkäs mut pois siitä sängyltä :( Eilen oli kaikenkaikkiaan melkoisen kummallinen päivä, ainakin kotiporukoiden mielestä.Mä sain aamulla kauhean kohtauksen, ja pompin ympäriinsä ku mikäkin rusakko.Mä kaadoin tuolin, hyppäsin kaktusta päin ja löin pääni pöydänkulmaan.Ei mua mitenkään sattunut vaikka tyyppi päivittelikin että onkohan sillä ny kaikki okei.Mä teen noin itseasiassa aika usein, se tarkottaa että haluun leikkiä :) mut ennen en oo menny kaktusta päin >.<'

Sit mä keksin toisenkin kivan leikin, jolle tyyppi repes nauruun aika pahasti.Ku se heräs, ni se unisena käveli käytävään ja sitte se tuijotti että mikäs pyörremyrsky täällä on käynyt.Mä ajattelin aamuyöstä kääriä matot!! :D.Mä otin maton molemmista päistä kiinni ja rullasin ne, eiks ookkin mageeta!?Mut sit ne laitto ne matot takas -_-.Sit ku ne oli kerenny syödä ja ne kaks muuta meni lenkille, ni mä päätin esitellä tyypille lisää kivoja leikkejä.Mä juoksin eteiseen ja heitin sen eteisen maton ilmaan, ja sitte tungin itteni sinne alle.Tyyppi kaivo mut sieltä pois ja suoristi sen maton, ilmeisesti se ei sitten ollutkaan niin hyvä idea :( No, sit mä etin ittelleni nukkumapaikan ku alko jo vähän väsyttään semmonen touhu.Mä menin saunan lauteille, ku sauna oli vielä pikkusen lämmin.Kiuas oli kyllä ihan kylmenny jo, oishan se ollu aika paha jos oisin äkänny hypätä siihen, mun kaunis turkki ja iho ois kärventyny :'<

Tänään se tyyppi ois halunnu harjata mua pikkasen,sen mielestä mun vatsapuolen karvat oli aika sotkussa.Mut en mä oikee tykänny siitä harjasta, eikä se saanu sitte loppujenlopuks harjattua mua ollenkaan.Sillä on ollu yskää jo aika kauan, ei se musta johdu onneksi kuitenkaan, se sanoi että se johtuu pölystä.Sit se aina yhtäkkiä köhäsee hirveesti, voi raukkaa :( Tai siis eihän miehet pehmoile mutta joka tapauksessa.Se jutteli mulle tänään jotain ihan omiaan mut sit se sano että menee viemään mua ulos kun mut ensin on leikattu.Se on ostanu mulle sellasen punasen kolmen metrin flexin,nylonvaljaat ja heijastinpannan :) Se ei vaan hirveesti ollu tyytyväinen niihin nylonvaljaisiin jotka se yks meni ostaan, mut kyllä se ne sitten kelpuutti.Nyt se miettii että mitäköhän mä siihen sanon kun laitetaan yhtäkkiä valjaat, en mä kaulapannasta ainakaan hirveesti tykänny.Se oli aika tyytyväinen koska oletti että mä oisin riuhtonu sitä kauheesti irti, mut en mä sit muuta kun pikkasen sillon ku se häiritsi mun pesupuuhia.

Tänään meille tulee vieraita, ja meitä vähän jännittää.Mä en tiedä että onko ne kivoja vai ei, mutta en mä ajatellu mitään hepulia saavani.Tyyppi ei oo sitte loman alkamisen jälkeen käyny kertaakaan ulkona, mut nyt se menee vastaan niitä.Ihan hyvä että sekin menee ulos, että jaksaa sit viedä muakin joka päivä :) Se kyllä tykkäis käydä ulkona, mutta ei se ikinä viitsi lähteä, kun se on niin laiska...toivottavasti se ei kuullut  :o.Tyypin mielestä mä olen kasvanut aika paljon, ja oon ahmatti.En mä silti lihoo aikonu, oon niin hyvän näkönen ettei mulla ole siihen varaa.Tyyppiä ärsyttää kun se ei mielestään ikinä saa musta semmosia hyviä kuvia, missä näyttäisin oikeesti yhtä hienolta ku olen.No jaa, haittaapi ko tuo.Nyt se ei kerkeä enää kirjoittamaan enempää tältä päivältä, koska menee niitä vieraita vastaan.Nähdään taas :3 ~