2194055.jpg

Hei! Tyyppi on nyt ollu tosi laiskalla päällä eikä jaksanu kirjotella, mutta tänään se sitten jakso raahautua blogistin työn ääreen.Me selvittiin uudestavuodesta aika hyvin, sillon kun se pauke alkoi, niin mä vähän arastelin ja menin sohvan alle.Vähän apaattiselta näytin ja olin kuulemma kummallisen hiljainen.Leikkiessä ja ollessa rapsuteltavana se siitä vähän helpotti, enkä kaiken kaikkiaan ollut oikein moksiskaan siitä ihmisten hullusta huvittelusta.Tyyppi pysyi valveilla mun kanssa varmaan kolmeen saakka ja katseli televisiota vaikkei sieltä sen mielestä mitään hyvää tullutkaan.Se haki kamerankin ja yritti ottaa kuvia ilotulituksesta mutta ei niistä oikein mitään järkevää tullut.Tyypin mielestä sen äiti antaa mulle liikaa ruokaa mutta ei mun mielestä vaan, kasvava kissa tarvitsee sapuskaa!Toivotaan että 09:stä tulee parempi vuosi kuin edellisestä.Se on oikeestaan aika mahdotonta kun en saanut itse kokea tästä vuodesta kuin puolet ja tyyppi sai mut joten ei se voi parantua :)!

Ihan kivaa että nyt on 2009, mutta se alkoi toisaalta vähän ankeasti.Olisin seuraavana päivänä halunnut nukkua tyypin huoneessa mutta se heitti mut ulos julmasti!Se pahoitteli kyllä mut mut mut... :< Se oli kuulemma nukkunut niin vähän ja joku koulu alkais kohta, joten sen piti pystyä koisimaan heti kun se meni säkyyn, ja mä kuulemma häiritsin sitä.Se haluaa itse puhua, saakoon puheenvuoron...Tyyppi:Miku repi johdon seinästä räplättyään sen kanssa noin tunnin,sitten se raapi mattoa,heitteli kilisevää palloa ja hyppäsi sähköpienolle.Niinpä kannoin sen ulos ja laitoin oven kiinni, Miku nimittäin avaa sen jos se ei ole kunnolla kiinni.

Että semmosta sitten T__T Mulla on pahoja tapoja, yöllä seiniä päin säntäileminen,varpaiden pureskelu ja pari muuta onneksi suht koht harmitonta.Se itte piirtää aina yömyöhään eikä sitten saa unta ja perustelee sitä sillä että inspiraatio tulee yöllä...ja katinkontit!Mä keksin muuten taas uuden leikin, sohvalta on kiva hyppiä  kolmen metrin loikkia sinne sun tänne 8D Jatkakaamme jutustelua kun tulee tarvetta~